London = Leuk! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu London = Leuk! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu

London = Leuk!

Door: manonniens

Blijf op de hoogte en volg Manon

08 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve mensen,

Daar ben ik dan eindelijk weer met een nieuw verhaal!
Ik vind het super leuk om van iedereen steeds verhalen te krijgen echt top!

Op stage gaat het wel goed het blijft moeilijk, maar het gaat steeds beter waar ik wel blij om ben.
Ik ben op dit moment alleen maar bezig met administratief werk. Het is goed voor mij om nu in een vast ritme te zitten zodat ik hier uiteindelijk dan ook een ster in ga worden. Ik ben vooral bezig met facturen , evenementen inchecken en uitchecken, balans op maken, betalingen doen etc..
Ook komt de kerst er natuurlijk aan en daar zijn we dan ook al volop mee bezig. Zo hebben we laatst 1000 contacten opgezocht in de computer, 1000 brochures en 1000 brieven in 1000 enveloppen gestopt, 1000 labels op de enveloppen geplakt en de enveloppen 1000 keer door de frankeermachine gehaald! Ik kan je vertellen.. dat wil je dan ook maar 1x doen !
Volgende week gaan Tom en ik ook onze kerst brochure promoten. Tom zal als Kerstman op straat gaan staan en ik als zijn hulpje. We gaan de brochures uitdelen en de mensen krijgen een klein aandenken. De foto’s volgen!

Jaja.. Ik ben nog steeds elke vrijdag druk bezig met voetballen wat elke week ook weer zeer gezellig is.
Zo heb ik het voor elkaar gekregen om afgelopen week GIRL van de match te worden!! Daar ben ik natuurlijk erg blij mee.

Vorige week ben ik ook naar het Nothing hill Carnaval geweest (foto’s staan op hyves) In het begin toen ik de bus uitstapte dacht ik echt oo.. dit lijkt net Amsterdam met Queensday maar na 10 minuten lopen was dat gevoel al helemaal weg! Ik dacht dat het druk was met Koninginnedag in Amsterdam maar dit sloeg echt alles.. Wat een drukte! Het mocht de pret niet drukken dus zijn we gezellig met zijn allen langs de kant gaan staan om de parade te bekijken. Er was genoeg muziek aanwezig en alle mensen hadden goed hun best gedaan om er zo mooi mogelijk uit te zien. Een zeer leuk en geslaagd feestje!

Afgelopen weekend zijn we met een aantal studenten naar een club: The Zoo geweest. De entree prijzen voor clubs liggen hier rond de: 10-15 pond (13-19 euro) Om dit elke week te doen wordt het natuurlijk erg prijzig! Gelukkig zijn er ook erg veel gezellige pubs waar je een lekker drankje kunt doen.

Samen met Laura, Nathan, Rolf, RJ en ik zijn we afgelopen weekend naar Campden town geweest.
Ik had al van veel mensen gehoord dat we hier een keer een kijkje moesten nemen. Nou die mensen hebben gelijk hoor. Je hebt er veel verschillende soorten winkels, vele kraampjes met vers eten.
Je loopt 1 winkel in en je belandt zo midden in 40 verschillende soorten kleine winkeltjes die allemaal weer zijuitgangen hebben tot een volgende. Ook zijn er verschillende restaurantjes en barretjes en loopt er een rivier door het plaatsje heen wat een geweldig uitzicht geeft! Voor de mensen die langs komen: HIER NEEM Ik JULLIE MEE NAAR TOE!!

Het eerste bezoekje uit Nederland komt naar London toe. Jajaja mijn lieve Jesper!
Vanaf 24 of 25 September tot en met de 28ste. (We wachten alleen nog op een handtekening van me baas zodat Jesper ook daadwerkelijk kan boeken)

Wist je dat…
- Ik alle foto’s van London op mijn HYVES zet?
- De dutchies de voetbalwedstrijd Nederland- Finland hebben gekeken
- De supermarkt tot 24:00 open is.
- Je geen drank meer kan halen in de supermarkten na 23:00
- Er altijd lange rijen bij de Macdonalds staan als ik er langs loop
- Madonna een film 2 straten achter ons hotel vorige week heeft opgenomen.
- Ik 20 pond rijker ben doordat iemands kaart van de metro niet goed opgeladen was
- Ik een 6 en een 7 voor mijn werkstukken heb behaald ( die ik vlak voor dat ik naar London ging nog ingeleverd heb op school )
- We nu een magnetron, koelkast, glazen en elektriciteit in onze lounge hebben
- We vanaf donderdag ook vloerbedekking krijgen
- Ik het uitzicht vanaf de 7e verdieping echt helemaal geweldig vindt!
- Er op 07/09/2010 gestaakt werd in heel London waardoor niemand met de metro kon en zo veel mensen naar hun werk moesten lopen.
- Aankomend weekend het Thames Festival begint.
- Een SNOG erg lekker is!
-Ik 1 keer in de week of 1x in de 2 weken met Lisette en Marlous afspreek
- Ik nog steeds aan fitness doe.
- LONDON gewoon helemaal te gek is en dat je daarom ook een keer langs moet komen.

Lieve mensen ik ga snel weer een verhaaltje voor jullie typen,
& ik hoop natuurlijk ook van jullie te horen hoe het in Nederland gaat.

Dikke kus vanuit London.
Lieefs Manon

  • 08 September 2010 - 21:27

    :

    hey hotelgenootje!! super leuk verhaaltje! ik heb vandaag ook een verhaaltje getypt maar daar ben ik heel veel leuke dingen in vergeten te melden!:O voor de volgende keer dan maar weer!!

    Groetjes RJ

  • 09 September 2010 - 08:43

    Fleur:

    He lieve manon,

    Leuk verhaaltje weer hoor! Fijn dat het je allemaal zo goed bevalt!! Zo te lezen maak je daar genoeg mee!

    Wij willen eigenlijk ergens eind november een weekendje langskomen, alleen moet ik Lars nog even overhalen ;) Maar dat laat ik allemaal wel optijd weten!

    Nou meis geniet van je tijd daar, en klim niet teveel achter je laptop want dat is zonde van je tijd! ;)

    Dikke kus,Fleur


  • 09 September 2010 - 15:39

    Merle:

    Hee Lieverd, Wat fijn om te lezen dat alles goed met je gaat! Leuk zeg, dat Jesper al snel komt! Ik ben nu 2 weken bezig met stage, heb alleen nog maar 1 echte duty training gehad. Wel jammer, want vanaf oktober ben ik de enige duty! NH is leuk, alleen zit ik net in het verkeerde seizoen. Dat is bij jullie natuurlijk wel anders! Nou kind, heel veel plezier nog in het mooie Londen! Geniet er maar lekker van!
    liefs en xx

  • 09 September 2010 - 17:38

    Denise:

    Heey meid!

    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt. De dagen vliegen zeker voorbij?

    Mijn stage is helaas niet zo leuk. Mijn orginele begeleider is dus weggegaan op de dag dat ik begon. En nu moeten ze eerst afwachten wie zijn opvolger wordt. Voordat ze mij ook maar iets van een project kunnen geven om te doen. En aangezien er ook niet zo heel veel standaard werkzaamheden zijn, verveel ik me dood!

    Op de dagen dat ik meewerk met de catering na, die zijn erg leuk. Maar ja ik hoop dat het bij mij snel beter gaat. En ik ben blij dat jij het zo naar je zin hebt.

    Ik kijk nu alweer uit naar je volgende verhaaltje!

    Xx

  • 10 September 2010 - 15:02

    Nadieh:

    Haa meissie!

    Leuk weer om te lezen zeg! Heb je net een mailtje gestuurd!
    Heel veel plezier en succes!

    liefs

  • 11 September 2010 - 13:26

    Meintje :

    hoi Manon ,
    Leuk, om zo te lezen wat je allemaal doet in Londen. En zo te lezen heb je het wel naar je zin. Het is toch een ervaring die ze je niet weer afpakken. Je zult wel de dagen aftellen dat je vriend op bezoek komt. Nog een fijne tijd in Londen Lieve groet ook van Steef

  • 14 September 2010 - 18:22

    Fam Heetkamp.:

    Super leuke verhalen schrijf je...wens je fijne dagen toe met je mannetje...

  • 15 September 2010 - 05:38

    Lieke:

    hee lief!!
    had even een vraagje
    wat is je adres in London? kon het zo snel niet bij 1 van je reisverslagen vinden (weet ook niet of je dat ergens hebt neergezet)

    hihi hoor het wel
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 41408

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: