Week 7 at London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu Week 7 at London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu

Week 7 at London

Door: manonniens

Blijf op de hoogte en volg Manon

20 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello guys!

Afgelopen week was het best hectisch op het werk. Suleyman (Christmas-Coordinator) is voor 3 weken op vakantie, dus er is genoeg werk voor ons te doen. Ook klopten er veel rekeningen niet en als je die dan moet uitzoeken dan is het best lastig! Soms zelfs frustrerend! Ik was dan ook best blij dat het weekend er weer aan kwam. Voor de rest vind ik het werk nog steeds erg leuk.

Afgelopen week hebben Tom en ik ook kerstbrochures uit gedeeld op het station. Zoals ik verteld had, zou Tom in een Kerstmanpak gekleed gaan en zou ik zijn hulpje zijn. Helaas kon het hotel niet op tijd een Kerstmanpak aanschaffen en ging dat feest niet door. De mint pie’s waren er helaas ook niet. We hebben er ongeveer een half uur over gedaan om alle brochures uit te delen en hoopten de volgende keer op een beter resultaat.

De 2e keer waren de mint pie’s er namelijk wel en er waren kerstmutsen geregeld wat er al stukken beter uitzag! De mint pie’s zaten verstopt in een erg mooi doosje wat erg aantrekkelijk was voor de reizigers. Dit hebben we dan ook geweten en voor dat we het wisten stonden mensen letterlijk bij je in de rij en waren de mint pie’s binnen 2 minuten op! Daarna hebben we er nog 20 minuten over gedaan om alle brochures uit handen te geven haha.

Samen met Laura & Melinda ben ik vorige week naar Westfield geweest, dat is een groot winkelcentrum in Sheppards bush. En groot is dan ook ERG groot! Op de benedenverdieping vindt je vooral de dure winkels als: Prada en Gucci ook is er een Champagnebar midden in het winkelcentrum gevestigd. Op de bovenverdieping zitten de toch meer betaalbare winkels als: H&M, Bershka en Zara.
Je kan je hier goed een hele middag vermaken.

Gisteravond ben ik gezellig uiteten geweest met Laura. We hebben bij the hems gegeten. We verlangden zo naar een lekker broodje kroket! (Dit is de enige pub waar ze kroketten/frikandellen verkopen) Dus lekker nederlands eten voor ons =) en dat voelde best goed haha.

Ons kantine eten is soms best te doen. Alleen alles wordt gebakken in veel vetten en olie’s, dus je kunt je bedenken dat gezonde rijst hier niet zo gezond is! Daar wordt een pakje boter bij in gegooid..
Ook vliegen we zo langzamerhand door het hotel heen want elke dag eten we kip! Dan zijn het weer kippenvleugels, pootjes, kip in saus, kip in vet en ga zo maar door haha! Dat komt me nu wel een beetje de neus uit hangen.


Ook kom ik met de kerst naar huis. Ik heb afgelopen week een ticket geboekt. Ik vertrek op 24 december en blijf tot en met 28 december. Gezellig met me familie de kerst vieren en iedereen weer zien!

Ook ben ik vorig weekend naar het Thames festival geweest! Verschillende kraampjes, carnaval en met als slot Vuurwerk. Gezellig met alle studenten het vuurwerk bekeken vanaf ons dakterras. Ik kan je vertellen dat het een geweldige locatie is om vuurwerk te bekijken. Ook het vuurwerk was echt super gaaf!

Dit weekend heb ik het lekker rustig aan gedaan en een beetje geld gespaard voor het volgende weekend als Jesper langs komt. Ik moet zeggen dat rustig aan doen ook wel een keer fijn is hoor.

Wistjedat:

- Er weer nieuwe foto's op mijn hyves staan?
- Er afgelopen weekend London Fashion week was en dat er veel modellen in het hotel rondliepen.
- London erg duur is en dat ik daar elke keer weer tegen aanloop.
- Primark nog steeds helemaal geweldig is!
- De lounge er steeds beter uit ziet door de vloerbedekking, ook hebben we nu schilderijen en grote vazen gekregen.
- Ik probeer om elke aflevering van gtst te kijken
- Ik nu een beetje verkouden ben
- Ik de frikandellen/kroketten van Nederland soms erg mis?
- Mijn favoriete drankje in London: Cider- Bulmers & rose is?
- Ik nog steeds niet naar de wisseling van de wacht bij Buckingham Palace ben geweest
- Ik ook nog een keer naar Harrods moet en wil!
- Ik bijna Jarig ben, namelijk 30 September.
- Jesper vanaf 24/09 t/m 28/09 langs komt?
- Mijn vriendinnetjes rond 19 november mij opkomen zoeken?
- Mijn moeder en Gretha in December langs komen?
- Ik nu adidas schoenen heb gekocht en ik daar erg blij mee ben


Adres:
Manon Niens
Charing Cross Hotel
The Strand
WC2N 5HX


  • 20 September 2010 - 18:28

    Marlous:

    Hee meisje!
    Leuk verhaaltje weer:D. En ik moet ook nog steeds een keertje naar Harrods haha! Ben er van het weekend wel langsgelopen, maar ben er nog niet binnen geweest..
    Ik spreek je snel weer lieverd!
    Liefs, xxx

  • 20 September 2010 - 20:46

    Jos En Jolanda:

    Heej Manon, zo te horen gaat het je daar erg goed met jou.
    En wat leuk dat je een aantal bezoekjes in het vooruitschiet hebt van vriend, familie en vriendinnen.
    Geniet er lekker van meid, en nog een fijne tijd daar in Londen.

    Groetjes Jos en Jolanda

  • 21 September 2010 - 15:09

    David:

    Hey Manon!
    Leuk om te horen dat je het goed naar je zin hebt daar;)
    We missen je wel op landal, dus je moet maar met kerst zeker langskomen!
    Veel plezier nog en suc6 in Londen!

  • 30 September 2010 - 21:37

    Willy:

    ha die Manon gefeliciteerd met je verjaardag

    groetjes Willy

  • 30 September 2010 - 22:50

    Manon :

    Hee mensen,

    Willy: Bedankt voor het feliciteren, leuk dat je er aan denkt ;)

    David: Als ik tijd over heb kom ik zeker nog even langs landal om te kijken hoe het met alle lieve werkpaarden gaat haha;)

    Voor de rest leuk dat jullie me site zo in de gaten houden en aan me denken echt super!!

    lieefs vanuit London
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 41412

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: