MARJEN IN LONDON - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu MARJEN IN LONDON - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu

MARJEN IN LONDON

Door: manonniens

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve mensen,

Om even door te gaan met mijn vorige verhaal: Doordat Dublin helaas niet door kon gaan, hebben Sander Laura & ik besloten om er een leuk weekend van te maken. We zijn lekker uit eten geweest en hebben de Maandag doorgebracht in Brighton. Een plaats aan de kust van London. Even een andere omgeving om je heen en uitwaaien aan het strand doet je zeker goed. Verder hebben we lekker door het plaatsje heen gewandeld en zijn we naar veel leuke gezellige winkeltjes geweest.

Twee weken geleden ben ik dan ook eindelijk naar Roadhouse geweest! De club waar we al weken lang over zeuren maar uiteindelijk kwam dit er nooit van. Ik ben met met Emma, Rolf, Rajiv & Melinda geweest. Het was echt super gezellig en ik heb me goed vermaakt.

Zaterdag overdag heb ik het rustig aan gedaan en ben even naar Oxford Street geweest. Je kunt nu echt merken dat de kerst er aan komt er hangen zoveel lichtjes en het ziet er allemaal zo geweldig uit! Dat betekent ook dat het steeds drukker wordt in de stad. Wat een drukte wat een drukte. Ook hebben ze nu Winterwonderland een gezellige markt dat helemaal in het teken staat van kerst. Aankomende vrijdag ga ik hier samen met Marlous en Kirsten naar toe.

MARJEN @ LONDON:
Vrijdag 19 november was het dan zo ver mijn leuke 5 vriendinnen ook wel bekend als (M)Arjen kwamen dan eindelijk naar London toe. Ik had lekker een dag vrij gevraagd en dacht ze op te kunnen halen. Ja hoor 06:00 in de morgen telefoon, we hebben onze vlucht gemist en staan op het verkeerde vliegveld: neeeee dat meen je niet!!

Toch dezelfde dag maar gaan werken en me verheugen op vrijdagavond wanneer ze wel kwamen. Ik heb ze in Liverpool street opgehaald. De meiden waren blij me te zien en ik was ook super blij om hen te zien dat kon je al merken aan het gillen en springen.

Doordat me vriendinnen een hele lange trip achter de boeg hadden, waren ze dan ook erg moe. We hebben vrijdagavond even in de lounge gezeten met een paar drankjes waar ze dan ook aan toe waren. Zaterdagochtend zijn we direct op stap gegaan om ze alle hotspots van London te laten zien. De grote ronde van; London eye, Big ben daarna door naar Buckingham Palace en vanaf daar naar Picadilly, Oxford Circus en natuurlijk (wat niet kan ontbreken in dit rijtje) Primark!

‘savonds hebben we heerlijk gegeten bij een pizzeria en daarna nog een aantal drankjes in geslagen bij de supermarkt. Het moest toch een beetje een low budget weekend worden want de extra ticket die ze moesten kopen heeft toch wel aangedaan in de portemonnee. Deze heerlijke drankjes hebben we opgedronken in de lounge onder genot van het spel ‘Kingsen’. Daarna zijn we vertrokken naar de club O’neils waar ik al vaker ben geweest. Ik denk dat dit mijn mooiste stapavond was in London.
Iedereen heeft zich goed vermaakt en ik kan vertellen dat er door de meiden ook nieuwe vrienden zijn gemaakt met Rolf en RJ die hier ook verblijven in het hotel.

Zondag was al weer de laatste dag en na een korte nacht te hebben gehad zaten we zondagmorgen al weer vroeg in Covent Garden om te genieten van onze dure lunch hihi. Dit smaakte overigens wel erg goed. Daarna zijn we doorgelopen naar straatartiesten die volgens ons erg grappig waren. Verder zijn we naar Soho geweest en langs Leicester square gelopen. Rond 4uur was het tijd voor ons om terug naar het hotel te gaan en om te genieten van afternoon tea. Het grote gedeelte van ons had dit nog nooit gedaan en door korting van het hotel konden we hier mooi gebruik van maken.

Verder hebben we die avond super veel gelachen en zijn nog even met een wijntje in de lounge beland en s’nachts was het ook al weer tijd voor de dames om te vertrekken. ‘Time flies when you having fun’ Dames bedankt voor een superrrrrr tof weekend! (Voor leuke foto’s kunnen jullie mijn hyves volgen)

Voor de rest gaat het nog steeds super goed en kijk ik al uit naar het bezoekje van me mama & gretha. Ook is het daarna al bijna tijd om lekker een paar dagen naar huis te gaan met kerst wat me toch wel erg leuk lijkt!

Hoe gaat het in Nederland? Zijn jullie al klaar voor de sneeuw die er aan komt? Hier is nog niks bekend over sneeuw en dat wil ik graag zo houden…

Tot het volgende bericht!

Veel liefs Manon

  • 24 November 2010 - 21:11

    Marlous Steemers:

    Lieve Manonnie,

    Dan moet ik je toch teleurstellen want ik heb vandaag de eerste geruchten gehoord over sneeuw in Londen! Maandag of dinsdag zou het wel eens kunnen gaan sneeuwen volgens mijn collega's!!
    Leuk verhaal ook weer:D.
    Tot vrijdag!! Ik heb er al super veel zin in!!!
    Kisss!

  • 24 November 2010 - 21:57

    Annemarie:

    TOP neus!!!
    ik heb ook een geweldig weekend gehad!!
    Leuk bericht, ik heb het hetzelfde ervaren hahah
    Tot snel alweer! geniet ervan
    Dikke kus

  • 25 November 2010 - 06:13

    Lieke :

    Haa lief vriendinnetje!!
    Klinkt allemaal erg leuk zeg, jullie hebben ondanks het begin echt een top weekend gehad ofniet

    we moeten elkaar snel weer eens spreken hoor, zal sowieso snel mailen

    dikke knuffel voor jou
    ik mis je

  • 25 November 2010 - 11:33

    Nadieh:

    Zo das snel!
    Was echt een superrr leuk weekend!!
    Ging alleen wel erg snel he?!
    Nou meid, heel veel plezier en succes!

    Liefs

  • 29 November 2010 - 20:39

    Ria:

    Probeer nogmaals een stukje te schrijven heel leuk verslag komt alleen niet over
    tot over 11 dagen

    liefs mam

  • 29 November 2010 - 20:40

    Ria :

    Nu snap ik hem je moet boven aan wel eerst je naam invullen . Zou ik de enigste zijn?

    dom he,

    Ria

  • 29 November 2010 - 22:13

    Manon Niens:

    haha dat is inderdaad wel een beetje dom! Ik heb dat nog wel gezegd dat je beide in moest vullen haha;) maar geeft niet. Je weet nu in iedergeval hoe het moet!

    Tot over 11 dagen mamsiee!! Heb er zin aan.

    Liefs manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 41405

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: