Almost home! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu Almost home! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu

Almost home!

Door: manonniens

Blijf op de hoogte en volg Manon

16 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve mensen,

Het is bijna zover over 6 dagen zit ik weer in Nederland.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik alles hier zo ga missen! Het lekker op jezelf zijn, de stad en de mensen.
maar toch is het ook fijn om straks weer bij je familie en vrienden te zijn!

Het idee om alles weer op te moeten pakken en weer in je normale leventje te zitten kan ik op dit moment nog niet bevatten! maar het halfjaar zit erop en daar valt niks aan te veranderen!

Ik wil iedereen ook nog even een laat GELUKKIG NIEUWJAAR wensen!
Het hotel had voor ons een zaal afgehuurd op de bovenste verdieping. We hadden allemaal 10 pond ingelegd en daar drankjes en eten van gekocht.
Ook kondon we het SUPER SUPER mooie vuurwerk op het balkon van het hotel bekijken. We keken uit op de London eye die speciaal voor die avond in verschillende kleuren was verlicht. Er kwam zelfs vuurwerk uit de London eye wat een super gaaf effect gaf!
Het nadeel was dat ik op de 31ste net ziek begon te worden. Als je naar een feestje wilt dan moet je natuurlijk ook gaan werken. Het werd me daarom ook echt teveel op het feestje en ik moest er toch aangeloven om die avond er vroeg in te kruipen. Ik ben zelfs 3 dagen daarna nog ziek geweest.

Vorig weekend zijn er 2 nieuwe studenten gearriveerd in het hotel. Twee gezellige Brabanders: Milou & Bram en ook een maatje van hun; Robin is aangekomen en die verblijft in de Grosvenor. Het was Sander zijn laatste avondje en vond het wel gezellig om eerst iets in Chinatown te eten en om daarna naar de karaokebar te gaan.
We hebben echt zoveel met elkaar gelachen dat de stemming met de nieuwe studenten er al goed in zat.

Ook dit weekend weer op stap geweest omdat het dit keer mijn laatste weekend was. Na bijna de hele week al in de kroeg te hebben gezeten, gingen we vrijdagavond weer vrolijk door naar de hems toe en zaterdag zijn we naar Oneils geweest!
Het was een super gezellig avondje en ik heb me zeker goed vermaakt. Het idee is zo raar dat alles nu je laatste keer aan het worden is, dat je er maar extra van moet genieten.

Nu moet ik nog 4 dagen werken en kom ik
zaterdagmorgen aan op Schiphol! Dit wordt mijn laatste blog op waarbenjij en tegen de rest zeg ik allemaal:

I felt in love with the city but my home town is waiting for me. SEE YOU all in HOLLAND!!

lieeeeefs
Manon

  • 16 Januari 2011 - 18:08

    Roxann Broeze:

    hee meissie
    gohh wat snel gaat dat zeg... geniet er nog maar ff extra goed van!!! Ik wens je alvast heel veel succes met de vlucht& alles.. en gaat dat wel lukken met 1 koffer? hahah & veel plezier met de thuiskomst.. echt heel jammer dat ik er niet bij kan zijn!
    heel veel liefss & kusjess

  • 17 Januari 2011 - 14:04

    Ria:

    nou Manon,

    Heb zaterdag maar vrij genomen, leuke foto's op hyves hoor heel gezellig. tot zaterdag.

    Ria

  • 17 Januari 2011 - 15:32

    Lisette:

    Geniet van je laatste daagjes!! Zie je in Nijverdal:)

  • 18 Januari 2011 - 14:01

    Annemarie:

    Heee neussie!! Dat heb je heel mooi geschreven! Wel gek he dat je er nu nog maar een paar daagjes zit! Maar gelukkig heb je het heel goed naar je zin gehad! Straks kom je weer in het mooi heldern:p haha ook leuk! Gezellig weer lomp stappen met je vriendinnetjes!!
    You did a good job girl!! haha

    Tot snel!! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 41404

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: