Christmas @ Lovely Holland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu Christmas @ Lovely Holland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu

Christmas @ Lovely Holland

Door: manonniens

Blijf op de hoogte en volg Manon

30 December 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Helloo lieve mensen,

even een verhaaltje van engelse bodem met een nederlandse twist.

Voor de zekerheid heb ik toch maar de boot genomen want het was niet zeker of me vliegtuig wel zou vliegen.
Nou ik kan jullie vertellen dat een ritje
Engeland - Nederland er met de boot niet meer in zit voor mij! Wat een hel!!
Om 9uur zouden we vertrekken wat uiteindelijk 11 uur is geworden.
Doordat de kracht zo sterk was deze dag heb ik veel mensen om me heen zien vallen en rustig naar de wc gaan kwam er ook niet van, vanuit 3 verschillende hokjes hoorde je het geluid van kots. Ook laatsgenoemde lag er in het restaurant dus je kunt nagaan dat dat niet prettig was. Eenmaal aangekomen met hoofdpijn etc.. vergat het personeel de deur te openen van de uitgang. Na nog een uur gestaan te hebben kon ik dan eindelijk me voetjes op nederlandse grond zetten.

Tijdens me daagjes in Nederland heb ik lekker (veel) gegeten en gedronken, veel spelletjes gedaan gezellig met vriendinnen naar de Lantaarn geweest, met Jesper naar de bioscoop en nog meer gegeten.
Wat gaan de dagen dan toch snel als je het zo naar je zin hebt! Ik vond het echt helemaal geweldig om iedereen weer te zien en om te horen hoe het er in Nederland met ze aan toe gaat.

Na een aantal dagen doorgebracht te hebben moest ik toch alweer het vliegtuig pakken en naar London vertrekken om de volgende dag te werken.

Over 3 weken ben ik alweer thuis (om precies te zijn 22 Januari) en ik moet zeggen dat ik daar aardig zin aan heb! Het is hier nog steeds hartstikke leuk maar in Nederland is het toch ook erg fijn!

Ik kan niet geloven dat het morgenavond al oudjaarsavond is. We hebben morgen avond een Staff New Years Eve Party in het hotel en vuurwerk kunnen we met alle studenten en collega's vanaf het dak bekijken! Het zal een ander nieuwjaarsfeest worden als andere jaren
maar een keer wat anders is ook niet gek;)

Lieve mensen ik wens jullie een:

HAPPY NEW YEAR & VEEL GELUK IN 2011

veeel liefs,
Manon

  • 31 December 2010 - 07:29

    Jan En Hermien:

    Een heel gelukkig nieuwjaar Manon.
    tot gauw! :)

  • 01 Januari 2011 - 16:19

    Vera:

    Gelukkig nieuwjaar! :D

    Tot snel

  • 02 Januari 2011 - 22:33

    Meintje:

    Hoi manon , ook namens Steef en mij een heel gelukkig 2011 en kom veilig weer naar Hellendoorn.
    Groetjes

  • 02 Januari 2011 - 22:49

    Manon :

    Ik zal veilig weer naar Hellendoorn toekomen hoor! Over 20 dagen ben ik terug.. dus het duurt nu niet meer zolang! kusjes

  • 04 Januari 2011 - 10:07

    Judith:

    Over 18 daagjes ben je terugg :D !

    Tot snel meissie! Nog veel succes en plezier daar.

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 41414

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: