Bezoek uit Nederland! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu Bezoek uit Nederland! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu

Bezoek uit Nederland!

Door: manonniens

Blijf op de hoogte en volg Manon

14 December 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

WEEKEND MAMS & GRETHA

Helloo Lovely people,

I’ts me again from London!

Na toch al een tijdje niks meer van mij gehoord te hebben kan ik mededelen dat er nu weer een verhaaltje aan zit te komen. Namelijk mijn mama en Gretha hebben een bezoekje gebracht aan London.

Afgelopen vrijdag 10 december heb ik eerst nog een hele dag gewerkt en ben ik direct na het werk
naar Liverpool Street gereisd om ze op te halen. Het was voor me mams best spannend want die had nog nooit gevlogen, maar de reis is helemaal goed gegaan.

Mama & Gretha waren direct al onder de indruk van de stad en de vele mensen die hier rondliepen. Zelfs een mooie uitspraak van mams: ‘Is groen hier ook groen’ waar ze een stoplicht mee bedoelde kwam uit haar woorden. Tenslotte je weet het maar nooit met die engelsen hier alles gaat anders.

S’avonds zijn we lekker wat gaan eten in een pub en hebben een klein kroegentochtje gehouden om in elke pub een wijntje te drinken.

De volgende dag hebben we eerst een lekker lunchcafé opgezocht waar we ook elke dag hebben geluncht. Daarna heb ik mama & Gretha de hotspots van London laten zien: London eye, Big ben, Buckingham palace en Harrods. Na weer lekker gegeten te hebben en een avond in een pub hebben doorgebracht kwam de laatste volle dag er al aan.

De zondag hebben we doorgebracht in Oxford Street. De vele kerstlichtjes bewonderen en langs de Primark om daar te shoppen. In de avond zijn we naar Winterwonderland geweest en hebben dit keer geen kroeg/pub gepakt want het was tijd voor een dutje en om 7uur in de morgen vroeg te vertrekken.

Ik heb een erg leuk weekend gehad en we hebben veel gelachen. Bedankt mama & Gretha voor een gezellig weekend.

Jaja … nu duurt het niet meer zo lang en komt Manon met de Kerst een paar dagen naar huis toe.
Mijn paar daagjes in Nederland zijn al bijna vol gepland maar allemaal super gezellig!

Ook merk ik nu dat als ik na de kerst weer vertrek na London mijn tijd hier in het hotel, nog maar van korte duur zal zijn. 3 weken en daarna kom ik weer voorgoed naar het mooie Hellendoorn.

Nog een aantal weetjes:

- Oud en Nieuw Party wordt gevierd in het Charing Cross Hotel. Marlous een meisje van mijn klas gaat dit gezellig met mij vieren.
- Marlijn & Mijke Voskus komen een aantal dagen naar London toe, ik ga gezellig één dagje met hun doorbrengen!
- Zondag 19 December gaan we dan eindelijk Sinterklaas, oftewel Sinterkerst vieren.

Lieve mensen vanaf London is dit mijn Kerstkaartje voor jullie:

FIJNE KERSTDAGEN VOOR IEDEREEN!
en voor een aantal mensen ik zie jullie met de kerst in Holland!

Liefs Manon

  • 14 December 2010 - 19:44

    Mijke:

    hi manon,
    super leuk zeg dat je mama langs is geweest : )
    en natuurlijk komen wij nog langs hihi
    weet je al wanneer je kan?
    moet je anders maar even krabbelen?
    tot volgende weeek
    xxxx

  • 14 December 2010 - 20:34

    Meintje:

    hoi manon
    leuk dat je moeder ook heeft kunnen zien waar je verblijft in Londen. En het vliegen vond ze vast gaaf, vond ik ook toen ik eerste keer naar mijn dochter in Zwitserland vloog.
    Fijne Kerst in Holland, vang vast wel een blik van je op
    lieve groet
    ook van Steef natuurlijk
    Meintje

  • 15 December 2010 - 18:22

    Ria:

    He Manon,
    Nou we zijn er weer was erg gezellig, hier is het meteen weer sneeuw, sneeuw en sneeuw. Paps moet rust houden met zijn been, dus voorlopig geen feestjes. Leuk verhaal hoor zie je met kerst tot gauw.

    liefs mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 41417

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: