My First week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu My First week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu

My First week

Door: manonniens

Blijf op de hoogte en volg Manon

10 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

helloo lieve mensen,

Nu ik hier iets meer als een week zit is het toch tijd voor me eerste indrukken en verhaaltjes.

Ik vind het hier nog steeds helemaal geweldig. Er zijn zoveel dingen die ik wil of al heb gezien. Ik ben ook super blij met me kamer (zie foto's)

Op mijn eerste dag heb ik een introductiedag gehad. We hebben veel informatie gekregen over de verschillende hotels, discriminatie en veiligheid. Het was een lange dag met veel informatie.

In me eerste 2 weken ben ik veel bezig met trainingen, ze bereiden ons voor op het echte werk in Sales. Op de tweede en derde dag begon dan ook de Delphi training, dit is een programma waar boekingen in worden geplaatst en waar je uiteindelijk functiesheets mee kunt maken. Het is een belangrijk en moeilijk programma deze mag je dan ook niet zomaar gebruiken. Hiervoor moet je eerst een toets doen, je moet 85% halen en ik heb 86% gehaald dus YESS geslaagd!!

Ook vinden ze het belangrijk dat je op verschillende afdelingen meegaat lopen zodat je een indruk krijgt hoe het op de voorgrond gaat. Hiervoor moet ik in M&E Operations werken (ontbijt draaien en zalen klaarzetten ), Receptie en Finance.
Ik vind het erg leuk om een kijkje te nemen op de verschillende afdelingen alleen ben ik toch blij dat ik op de afdeling Sales zit.

Afgelopen maandag heb ik kennis gemaakt met een ander programma: Opera (ook hiervoor heb ik een training gehad) Opera kun je gebruiken voor het boeken van kamers en een systeem dat facturen opmaakt, die uiteindelijk naar de klant worden gestuurd.

Ook heb ik nu 2 middagen op kantoor gezeten en de echte werkzaamheden die ik moet doen uitgevoerd. Nu ik met het Delphi mag beginnen vind ik het nog wel lastig om het voor het ‘echie’ te doen. Ik moet nog veel vragen maar als ik het eenmaal weet dan lijkt het me erg leuk werk.

Natuurlijk heb ik niet alleen gewerkt maar ook erg leuke dingen gedaan:
Samen met de andere studenten: Laura, Melinda, Tom en Rienk-Jan ben ik naar het personeelsfeest geweest. Een erg gezellige avond op een boot met genoeg eten en drinken, een speciale nightclub op de boot die afgehuurd was en een geweldig uitzicht op de Thames, Big ben en de London eye. Dit was voor ons een goede gelegenheid om meer mensen te leren kennen.

Vrijdagavond gezellig samen met Lisette Maris op stap geweest. Het was erg grappig om hier samen in London met een bekende uit de buurt te zijn. Na eerst mijn kamer en het hotel te hebben gezien zijn we naar een SUPER gezellig pleintje gelopen Leicester Square waar we lekker op een terras hebben gezeten onder genot van een wijntje :D

Afgelopen Zaterdag was ik vrij en heb lekker geshopt in Oxford street! (Het is de langste winkelstraat) Voor de mensen die weten dat ik de markt (door de drukte) verschrikkelijk vind, nou dit is wel 100x erger hahah.. Maar je moet er maar aan wennen he ;)
Ook was het de verjaardag van Melinda, we zijn gezellig met zijn 5-en uiteten geweest in de pub en daarna door naar THE HEMS (een engels-nederlandse kroeg) het voelde toch een beetje vertrouwd hihi!

Ik wens iedereen een super gezellige tijd op het HELDERSFEEST! Aarrgh als ik daar aan denk dan ga ik dat wel erg missen!! Maar als je daar dan toch een paar drankjes drinkt, drink er dan ook maar 1 op mij ;)

Ik laat snel weer iets van me horen!


Veeel liefs vanuit London
x



  • 10 Augustus 2010 - 15:02

    Vera:

    He Manon,

    Wat een leuk verhaal! Foto's zien er ook erg leuk uit.
    Volgens mij heb jij je plekje daar al wel gevonden.
    We zullen er 1 op je drinken op het Heldersfeest. Jij ook 1 op ons als je in een leuke pub staat? haha

    x

  • 10 Augustus 2010 - 17:00

    Hanneke:

    hallo Manon. Leuke foto's en leuke vrienden daar zo te zien. wij zijn blij dat je het zo naar je zin hebt.we blijven het wel volgen.groetjes wim en hanneke

  • 10 Augustus 2010 - 17:24

    Nadieh:

    Haa meissie!
    Zo drukke week al achter de rug zeg! Leuk om te lezen, ben blij dat je het naar je zin hebt! Had bij je vorige reisverslag nog wel een reactie geschreven, maar die is blijkbaar niet goed aangekomen vanuit Turkije!
    Nou meid, heel veel succes en plezier! Ik probeer morgen skype te installeren, kunnen we mooi skypen! haha

    En neusje, we zullen er natuurlijk 1 op je drinken tijdens het Helders feest!

    liefs een een dikke kus

  • 16 Augustus 2010 - 20:06

    Willy:

    hallo Manon Wat leuk om je zo te volgen de aankomende .....dagen
    een groet uit Lemelerveld

  • 17 Augustus 2010 - 09:59

    Annemarie:

    Hee lieverd!!

    Wat een super leuk verhaaltje zeg.. volgens mij vermaak je je daar helemaal! De fotos zien er ook erg mooi uit!! (kan niet wachten een keer op bezoek te komen, maar dat gaat binnenkort geregeld worden:))
    Nu begint het werken echt een beetje he.. nou ik kan je vertellen dat je over een tijdje denkt, vond ik dat nu zo lastig in het begin??
    Maar ik ga je snel een gewoon mailtje sturen, want dat is natuurlijk veel leuker om te lezen..

    Veel plezier daar schatje en goed je best doen!
    Dikke kus en knuffel!

  • 17 Augustus 2010 - 10:26

    Mariël:

    Ha Manon,

    Leuk je verhaal te lezen!
    Ik wens je heel veel succes (en plezier!!!) in Londen en ik hou je site in de gaten :-)

    We beginnen binnenkort weer met de training vd volleybal... m'n conditie is waarschijnlijk 0,0 :-(
    We zullen je missen.

    Geniet ervan daar hè!

    Liefs,
    Mariël

  • 19 Augustus 2010 - 10:50

    Tamar:

    heeeee manonniee !
    nouu zo te lezen vermaak je je goed !
    super leuke foto´s ook!
    heel leuk om je zo te kunnen volgen ,
    heeeel veel succes daar nog
    en je sloof wordt goed gebruikt bij landal ;)
    liefsss

  • 09 Januari 2011 - 11:44

    Willy:

    Wel een beetje laat maar toch een goed 2011 en maak er wat van .
    Geniet nog maar even van de laatste dagen daar en tot gauw
    groetjes Willy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 41418

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: