Hello London - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Manon Niens - WaarBenJij.nu Hello London - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Manon Niens - WaarBenJij.nu

Hello London

Door: manonniens

Blijf op de hoogte en volg Manon

01 Augustus 2010 | Nederland, Hellendoorn

Hello everybody,

En ja hoor daar ga ik dan opweg naar mijn bestemming in London.
Op het vliegveld afscheid genomen, wat ik best wel moeilijk vond. Maar nu begint het allemaal toch echt.
Met een kleine vertraging van een half uur vlieg ik weg. De reis is verder goed verlopen. Alleen is het niet zo handig als je een smalle stoep door moet met twee koffers achter je aan waar ook nog eens honderden mensen langs lopen haha.
Naarmate ik met de bus dichter bij het centrum aankwam zag ik de tourbussen en telefooncellen al op me afkomen.

Bij aankomst van het hotel heb ik een informatie map gekregen waar veel info in staat over london en het hotel. Ook heb ik een kleine rondleiding gehad en weet ik waar ik te werken kom.

De eerste nacht heb ik geslapen op de personeelsafdeling van het hotel. Hier verblijven alle studenten. Alleen nu ben ik overgeplaatst naar een guestroom met alles erop en eraan.(zeer engelse luxe stijl) De manager in het hotel wist ook niet waarom dit zo was? Het is voor iedereen maar een groot raadsel.

De kamer is super mooi, maar je zit nu niet bij alle studenten dat is wat minder.

Vandaag zijn we met een paar andere nederlandse studenten de stad in geweest om alles te bekijken. Ik sta steeds te kijken hoe groot en moooi het hier is. Ook heb ik een engels nummer aangeschaft:
+447592873799

Hier kunnen jullie me ook op bereiken. Morgen is me introductie dag en dinsdag me allereerste werkdag. Wat spannend!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs manon


  • 01 Augustus 2010 - 19:39

    Ineke Ruiter:


    Hallo Manon!!
    Heel veel succes in Londen.Ik ga je blijven volgen op deze site.
    Groetjes Ineke

  • 01 Augustus 2010 - 19:41

    Judith R:

    Heee lieve meid!

    Wat fijn dat je al goed bent aangekomen! Gelukkig geen gekke dingen meegemaakt waar je zo bang voor was ;).
    Ik heb net Skyp geïnstalleerd dus dat gaat helemaal goed komen! Heel erg veel plezier en succes morgen!

    Dikke kus Judith

  • 02 Augustus 2010 - 20:01

    Denise:

    Hoi Manon!

    Ik ben blij dat je goed bent aangekomen! Hoe was het vandaag? En succes morgen!

    Ik ben benieuwd naar al je komende verhalen!

    Liefs,

  • 03 Augustus 2010 - 13:21

    Jesper:

    Dag mooi ding! ik hoop dat er snel weer een verhaal van je komt.. :) ik kan nu best wel zeggen dat ik je nu mis! maar gelukkig bestaat er skype! wat een uitvinding..(H) Veel succes met de training vandaag! Dikke kus van jesper..LOVE

  • 03 Augustus 2010 - 18:33

    Lieke:

    Schatje!!
    fijn dat je goed bent overgekomen. Nu begint het inderdaad allemaal ECHT. Heel veel succes deze week, en tot snel op skype!
    dikke kus

  • 07 Augustus 2010 - 11:01

    Rox:

    Hee lieve schat!
    fijn dat je goed bent aangekomen! hoop dat je t goed na je zin krijgt!
    We houden contact..
    Liefss & kusjess xx

  • 10 Augustus 2010 - 11:04

    Eline:

    Hee Manon! Ik kwam via lisette op je blog terecht! Ik hoop dat je het heel leuk gaat krijgen en heel veel sucees! Liefs, Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 41409

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: