HELLOO.. - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Manon Niens - WaarBenJij.nu HELLOO.. - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Manon Niens - WaarBenJij.nu

HELLOO..

Door: manonniens

Blijf op de hoogte en volg Manon

28 Juni 2010 | Nederland, Hellendoorn

hoi lieve mensen,

London here I come! Vanaf 31 Juli t/m 28 Januari ga ik stage lopen in London City!! Ik zal verblijven in het Charing Cross Hotel waar ik tevens ook stage ga lopen!
De functie die ik zal vervullen is: Meeting en events sales medewerker.
Ik heb er erg veel zin aan, en vind het nu toch wel spannend worden.
Via deze site kunnen jullie me in de gaten houden en ik zal het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten :)

Ik ga jullie missen!

Liefs manon

  • 28 Juni 2010 - 20:05

    Marlous:

    Oeh, dat wordt leuk:D! Ik heb er al zin in meisje. We gaan er een mooi half jaartje van maken!
    Liefs, xxx!

  • 04 Juli 2010 - 20:15

    Lieke:

    Hee schattie!
    je zei laatst dat je al een waarbenjij.nu had aangemaakt! Ik dacht kga eens even proberen of het gewoon www.manonniens.waarbenjij.nu is! haha en het was ook nog goed :D

    ik ga je site zeker in de gaten houden

    Liefs

  • 14 Juli 2010 - 08:53

    Jesper:

    Leukleuk! :) Het is inderdaad spannend maar je gaat 't vast goed doen!Ik kijk uit naar je reisverslagen en ik wens je heel veel plezier daar..Maar eerst ga ik je de komende 3 weken nog veel zien..haha!

    (L)

  • 18 Juli 2010 - 13:46

    Judith:

    Hey nichtje!

    Ik ga je zeker in de gaten houden! Ik zie en spreek je voordat je weg gaat niet meer, want ga morgen op vakantie, maar wens je heel veel succes en vooral heel veel plezier! Maak er wat van en gezond weer thuis komen!

    Liefs Judith en Evert

  • 18 Juli 2010 - 14:57

    Jos En Jolanda:

    hallo Manon
    alle voorberijdingen al bijna klaar ? Wij gaan je zeker volgen op je site, en zien uit naar je verslagen en niet te vergeten foto's.Wij kunnen er niet zijn op je feestje i.v.b met vakantie, maar wensen je veel plezier en geniet er lekker van. Voor je het weet ben je weer terug.

    gr Jos en Jolanda

  • 18 Juli 2010 - 16:34

    Renate:

    Hey, heel veel succes!! En natuurlijk ook heel veel plezier!

    Groetjes Renate

  • 19 Juli 2010 - 05:57

    Willy & Fia:

    Hai Manon,

    Heel erg veel plezier en succes gewenst in London. Hopen dat je daar een erg leuke en leerzame stage zult hebben. Wij gaan je zeker volgen!

    Groetjes Willy & Fia

  • 21 Juli 2010 - 18:30

    Judith R:

    Hoi lief vriendinnetje!

    Nu komt het allemaal wel heel erg dicht bij, aangezien je al over 10 dagen gaat!
    Ik ga je site zeker in de gaten houden en we komen natuurlijk even langs in Londen!!

    Dikke kus

  • 27 Juli 2010 - 08:00

    Fabienne:

    Hee manon,
    wat gaaf zeg ! Ik zag gisteren het briefje hangen op het werk, maar echt super leuk :D
    heeel veel succes & veel plezier daar.
    Ik spreek je over een half jaartje weer ;)

    Liefs, xx

  • 22 Augustus 2010 - 20:05

    Jolanda:

    heej manon,
    Leuk om je vanmiddag even op skyp te hebben gezien.Volgens mij heb je het goed naar de zin daar.Schrijf gauw weer een nieuw verhaal, en foto's!!! Wij kijken er naar uit hoor.
    p/s De BBQ was lekker hoor.

    gr jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 41411

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: