London the best! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu London the best! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon Niens - WaarBenJij.nu

London the best!

Door: manonniens

Blijf op de hoogte en volg Manon

18 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hadiehoo mensen, vandaag weer een live-verslag uit het nog steeds geweldige London.

Om eerst even te beginnen met de reden waarvoor ik hier kwam me stage.
Ik heb een aantal dagen geleden me review gehad. Mijn baas heeft me beoordeeld op verschillende punten en mij verteld wat ik nog kon verbeteren. Het was ook hoog tijd om mijn review te krijgen want je krijgt normaal gesproken een 4,8 en 12 weekse review en als je nagaat dat ik nu al weer in me 12e week zit dan hebben ze dit lang uitgesteld. Je kan punten halen van 1 t/m 4 waarbij 4 het hoogst is.

Ze vertelde me dat ze erg tevreden was maar hier en daar toch nog aan een aantal punten moest werken. Ik was een gemiddeld tot goed student met veel puntjes die een 3 als cijfer hadden! Dus ik mag zeker niet klagen. één punt waar ze nog tegen aanloopt is mijn communicatie, Ik ben veel bezig met het administratieve gedeelte waardoor ik weinig aan de telefoon zit en zo ook minder communiceer. Ze weet dat hier (door mijn vaste taak) ook niet veel aan te veranderen is, maar daarom mag ik vanaf nu wel elke dag de 10’oclock meeting doen waarbij ik met alle managers om de tafel ga zitten en een kleine vergadering over de dag hou, erg leuk om te doen. Ook heeft ze me een aantal extra taken gegeven waardoor ik meer moet communiceren alleen is dit dan vaak intern (wat het wel makkelijker maakt omdat je deze mensen al kent) Verder mag ik ook een nieuw systeem bedenken zodat signed dockets goed worden ondertekent. Dat is een formulier waarbij mensen naast hun pakket dat ze hebben gekocht, nog wat extras bestellen en hiervoor dus moeten betalen. Daarvoor hebben we een handtekening nodig zodat we kunnen aantonen dat ze er voor moeten betalen. De communicatie en regels gaan soms niet zoals ze horen te zijn en omdat ik de rekeningen doe kan ik hier vaak achteraan gaan lopen om toch die handtekening te krijgen. Wat het wel elke keer weer tot een nieuwe uitdaging maakt!
Verder was ze erg tevreden en ze vertelde me ook dat je hier altijd aan het leren bent en ik moest er van haar uitgaan dat ik alles pas kende als we aan het eind van de stage waren.

Ook heb ik een aanvraag ingediend om een week eerder naar huis te kunnen omdat ik anders direct na dat weekend naar school moest. Tijdens me review heeft me baas gezegd dat ik dit voor mekaar heb gekregen en daar ben ik erg blij mee! Hiervoor moest ik wel mijn vakantiedagen inleveren maar ik kon waarschijnlijk wel een dag op zaterdag werken waarvoor ik een andere dag vrij kon hebben.

En ja hoor ik heb mijn 1e werkstuk voor school af, het heeft me erg veel moeite gekost om het hier in London te maken maar ik heb het toch maar mooi gedaan! Ik heb mezelf daarna ook even lekker getrakteerd op een shopmiddag en dat voelde hartstikke goed!

Ook ga ik dames en heren, samen met studenten van Charing Cross een weekend naar DUBLIN toe. Van 6 t/m 8 November! Ik heb er nu al erg veel zin aan =)

Vorige week hebben Laura, ik, RJ, James en collega’s van het werk Salsa uitgeprobeerd en het is ons erg goed bevallen. We zijn natuurlijk begonnen in de beginnersklas en hebben de basispasjes nu ook goed onder de knie! Ze verzorgen de lessen op een erg leuke manier en zoals wij Nederlanders gaan dan ook naar de lessen toe wanneer het gratis en happy hour is dus zo’n avond is zeker niet verkeerd!

Ja hoor 16.00 het brandalarm ging af in het hotel! Mijn tas wel of niet meenemen? Nee alles laten liggen en direct je ding doen. (Ergens had ik al opgevangen dat dit ging gebeuren dus , ik kon me er al op voorbereiden) Hollend naar de receptie om mijn bord met instructies en me gele jasje op te halen en snel naar me plek. Eenmaal daar de mensen de wegwijzen naar het verzamelpunt en dat was mijn taak. Toch wel spannend en leuk om zo’n test te doen, je merkt nu wel wat er fout kan gaan en hoe je dit bij de volgende keer beter zou kunnen doen. Doordat ik 2 maand geleden – Firetraining had gehad was de opdracht voor mij dan ook snel helder.


Wist je dat..

- Mijn laatste werkdag nu 21 Januari 2011 is?
- Ik nu erg lekkere koffie heb gevonden voor maar 0. 99pens?
- Het weekend van 31 Oktober ‘Halloween’ is en ik dit ook ga vieren?
- Mijn mama en Gretha nu ook definitief hebben geboekt en 10 december langs komen
- Ik 19 oktober een netwerkavond heb waarmee we evenementen en christmas partys proberen te verkopen?
- Het nu megamega super druk op het werk is?
- Ik vandaag de eerste kerstcadeaus al heb ingepakt?
- En de liedjes al vrolijk door het kantoor worden gezongen…
- Ik afgelopen zaterdag van plan was om te stappen maar we toen weer de hele avond in de lounge hebben doorgebracht met drankjes?
- Ik echt nodig naar de kapper moet maar Londonse kappers niet vertrouw? Kapper: PAX £7.00 pond?
- Het hier met de dag frisser wordt en ik daarom ook pantoffeltjes en een dekentje heb aangeschaft?
- Ik London een super stad vindt en me hier nog zeer goed vermaak?
- We met alle studenten nog veel meer willen zien van London en nu ook een lijstje hebben met punten wat we nog moeten doen?

Lieve mensen, zo dit was mijn nieuwe verhaal! Laat gerust een berichtje achter, want dat vind ik altijd super leuk om te lezen!

Ik Laat snel weer van me horen en wens jullie allemaal het beste toe daar in Nederland!

Liefs Manon

  • 18 Oktober 2010 - 20:53

    Rox:

    Heee lieverd!
    wat super leuk dat ze tevreden over je zijn zeg! en dat communiceren gaat ook helemaal goed komen toch, ben trots op je schat! en dat is voor jezelf ook wel fijn dat je weet welke puntjes je nog moet verbeteren en waar je aan toe bent! echt goed hoor!! en weer super leuk om weer n verhaaltje van je te lezen hoe je t hebt.. in t weekendje dat we langskomen ga je ons ook maar ff al het moois van londen laten zien, heb er super veel zin in!
    succes deze week met je stage en succes met de 10'clock meeting! we spreken elkaar snel weer & tot skypes haha
    Heel veel liefsss & kusjes

  • 19 Oktober 2010 - 03:58

    Lieke :

    hee lief!
    leuk verhaaltje weer :)
    ik denk dat wij volgend jaar maar eens een weekendje Londen gaan boeken, en dan kun je mij alsnog alles laten zien!! Vind het zo jammer dat ik niet langs kan komen..
    Je beoordeling klinkt goed, tuurlijk kun je altijd nog meer leren, maar een drie op de schaal van 4 is goooooooooed :d

    Je gaat dus een weekje eerder terug! Dan komen we niet meer tegelijk :( verdorie! haha.. Maar wel lekker indd dat je dan nog een weekje thuis hebt voordat je naar school moet

    nou ik ga je morgen spreken @ skype

    hele dikke kus vanuit mauritius

  • 19 Oktober 2010 - 12:21

    Nadieh:

    Haa neusje!

    Leuk verhaal weer!
    Heb je een mailtje gestuurd, is wat makkelijker haha!

    liefs

  • 19 Oktober 2010 - 20:30

    Willy:

    wat fijn dat het allemaal zo goed gaat hier gaat alles z`n gangetje groetjes Willy

  • 01 November 2010 - 19:47

    Jan En Hermien:

    Ha die Manon, fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt.
    X-mas in Londen wie wil dat niet? Geniet ervan!! Groetjes uit Hellendoorn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 41410

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: