Wat gaan we snel.. - Reisverslag uit Manly, Australië van Manon Niens - WaarBenJij.nu Wat gaan we snel.. - Reisverslag uit Manly, Australië van Manon Niens - WaarBenJij.nu

Wat gaan we snel..

Blijf op de hoogte en volg Manon

02 Mei 2014 | Australië, Manly

om toch enigszins me dagboek up to date te houden, ga ik weer een verhaaltje schrijven. Ik ben alleen maar druk bezig met werken. Ik kan steeds beter tegen de lange uren en heb er ook echt lol in. Me collega's zijn heel aardig en leuk. Het afwisselende werk bij fish Shack en Mex en Co. Vindt ik ook leuk :) in de week is het best verfrissend :)

Fish Shack is wel wat rustiger dan Mex en Co. Dus soms ook wat saaier maar de sfeer is er goed! Tijdens Pasen was het alleen echt super druk.. Kate and William kwamen ook nog eens die dag naar manly! Ze reden voor ons restaurant langs dus alle mensen stonden al te wachten. Daarnaast moet je op goede vrijdag vis eten. Pff wat waren we druk, maar we hebben het overleefd. Omdat het een public holiday was, krijgen we wel 150% betaald!

Ik mag bij Mex en Co af en toe doorfront lopen waarbij je de communicatie met de bovenverdieping in de gaten houdt. Ik vindt het erg leuk om met een koptelefoontje de communicatie te bepalen. Ik moet in de gaten houden wie waar gaat zitten, hoeveel tafels er nog zijn, welke reserveringen er binnen komen en zorgen dat deze rond de afgesproken tijd klaar zijn.

De tijd gaat super snel! Ik probeer zoveel mogelijk te werken dat ik zoveel mogelijk geld verdien! De tijd gaat echt snel. Als ik er aan denk dat ik hier al bijna drie maanden ben, vraag ik me soms af wat ik toch allemaal heb gedaan. Hoe gek dit ook klinkt..

Een reden daarom is ook dat ik bij mezelf merk dat de kriebels om nu weer verder te reizen met de dag groeien.

Daarom heb ik deze week ook enkele tours geboekt die ik graag tijdens mijn reis wil gaan doen. Zo heb ik voor de oostkust waar ik op 13 mei mee wil beginnen een eastcoast pakket (whitesundays en fraser island) geboekt. Ik ga dan naar mooie stranden en mag zelf in een 4x4 wheel drive rijden. Ook ga ik enkele nachten mee op een grote boot die de atlantic clipper heet.. Ze zeggen dat dit een echt party boat is.. Laat maar komen..

Daarnaast ga ik een skydive doen in mission beach waarvan ik uit een vliegtuig spring op 14.000 ft hoog! Super spannend, maar wel een activiteit die op me Bucket list staat.

Ook heb ik voor me tour naar nieuw Zeeland een straybus pas aangeschaft. Deze bus brengt me naar het noorder en zuider eiland. Waar ik onderweg vele mooie plekken mag gaan ontdekken. Er staat nog veel op de planning.. En ik kan niet meer wachten. Het is fijn om over twee weken weer te kunnen reizen. Het leventje in manly bevalt me goed en ik ken ondertussen alle hoekjes en weet alle plekjes te vinden, maar verder te gaan met reizen.. Is me hoofdreden waarvoor ik hier ben gekomen.

Over twee weekjes komt Marlous ook naar australie toe! We zijn van plan om samen de oostkust te gaan doen. Dat vindt ik erg gezellig en ik kijk uit naar haar komst.

In me volgende verhaal heb ik wat meer te vertellen!
En dan volgen er ook weer foto's :)

Liefs manon

  • 02 Mei 2014 - 09:28

    Lieke:

    Waauw Skydive!! ik ben jaloers! Ik wil ook!
    Werk ze nog effetjes en geniet van de reis!
    Liefs from Hollanda

  • 02 Mei 2014 - 09:38

    Hanneke:

    Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt en wat een spannende dingen ga je doen. Heel veel plezier

  • 02 Mei 2014 - 09:48

    Willie Steemers:

    Hoi Manon

    Het is iedere keer weer leuk je
    Verhalen te lezen. Zo hou je iedereen leuk op de hoogte waar je mee bezig bent en waar je bent. Ik lees het altijd met plezier. Ik hoop ook dat je samen .met Marlous een leuke tijd zult hebben en mooie dingen gaat ondernemen. Waarvan ik van sommige dingen liever achteraf hoor of het gaaf was......Ik wens jjullie een hele fij e tijd toe. Geniet ervan. Liefs Willie
    T


  • 02 Mei 2014 - 10:05

    Judith:

    Ha lief vriendinnetje! Wat super gaaf allemaal en indd skyldiven, ik ben jaloeeeers! Geniet ervan meid! Dikke kus

  • 02 Mei 2014 - 11:37

    Jessica:

    Wat een vooruitzicht heb je nog! Veel plezier maar weer voor de komende tijd!

    Groetjes, Jessica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 41399

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: