Nog 1 week te gaan.. - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Manon Niens - WaarBenJij.nu Nog 1 week te gaan.. - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Manon Niens - WaarBenJij.nu

Nog 1 week te gaan..

Blijf op de hoogte en volg Manon

29 Januari 2014 | Nederland, Hellendoorn

Lieve mensen,

Over 1 week vertrek ik naar Australie. Hier verheug ik mij enorm op en ik ben zeer benieuwd welke avonturen dit met mij meebrengt.

Na Australie vervolg ik mijn tour naar New-Zealand, Taiwan en Thailand.
Op dit moment zijn de voorbereidingen in volle gang en ben ik bijna klaar om Down under te gaan.

Via manonniens@waarbenjij.nu zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen.

Ik zie jullie op mijn afscheidsfeest en dan maken we er een gezellige avond van.

Liefs,
Manon

  • 29 Januari 2014 - 17:07

    Marjon:

    Hee manon,

    ik hou je zeker in de gaten,
    ik heb je jammer genoeg niet meer op het werk gezien
    anders had ik het persoonlijk gedaan..

    Heel veel plezier en geniet er van!

    liefs xx

  • 29 Januari 2014 - 19:29

    Sabine:

    Heel veel plezier Manon!

  • 29 Januari 2014 - 21:09

    Anita:

    Wat zul je genieten!! Ik weet hoeveel zin je hebt om te gaan!! Heeeel veel plezier en ik ga je zeker volgen. Morgen nog even knuffelen chickie!! Have fun!!

  • 30 Januari 2014 - 02:13

    Lesley En Sylvana :

    Have fun babe!

    Voor ons zit het er al weer over 2 weekjes op maar het is onmogelijk dat Ozzy je gaat tegenvallen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 41396

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 14 Augustus 2014

Australia, New-zealand, Bali & Thailand

31 Juli 2010 - 22 Januari 2011

Manon goes London

Landen bezocht: